10:43 | يكشنبه 30 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

ستاد ملی مقابله با کرونا

باز هم خبری از تقسیط و بخشش مالیاتی نشد
نماد برتر- در پی تشدید محدودیت‌ها و تعطیلات کرونایی، برای حمایت از مشاغل آسیب دیده از کرونا باز هم خبری از تقسیط و بخشش مالیاتی نشد و حمایت‌ها تنها در قالب امهال مالیاتی باقی ماند که دردی از فشارها و سخت‌هایی که کرونا بر کسب‌وکارها تحمیل کرده است، دوا نمی‌کند.
تغییر روند حضور کارکنان/ آیا تعطیلی برای همه است؟
نماد برتر- دولت به فاصله یک هفته تصمیم گرفت نحوه حضور کارکنان را از درصدی به تعطیلی تمامی ادارات (به جز خدمات ضروری سازمان)تغییر دهد، اما اینکه تمامی دستگاه های مشمول دست به این تعطیلی بزنند یا نه مشخص نیست، چراکه پیش از این هم در اجرای دورکاری برخی سازمان ها تمایلی به اجرای کامل نداشته اند.
آیا به حوادث رانندگی در ساعت منع تردد خسارت پرداخت می شود؟
نماد برتر- در حالی انتشار برخی شایعات از ممنوعیت پرداخت خسارت بیمه به حوادث ناشی از تردد از ساعت ۹ شب تا چهار صبح در محدودیت‌های فعلی حکایت دارد که بیمه مرکزی ضمن تکذیب آن تاکید کرد در صورت بروز خسارت در ساعات منع تردد طرفین می‌توانند به روال سابق نسبت به اعلام و دریافت خسارت از شرکت بیمه اعلام کنند.
بورس کشش عرضه ۵۰ هزار میلیارد تومانی سهام در سه ماه را ندارد
نماد برتر- سخنگوی دولت گفت: طرح معیشتی مجلس ۵۰ هزار میلیارد تومان بار مالی دارد و بورس کشش این حجم از عرضه در سه ماه را ندارد .
ابهام بانک مرکزی برطرف شد
نماد برتر- معاون گردشگری از رفع ابهام برای بانک مرکزی در خصوص مهلت دادن به فعالان گردشگری برای بازپرداخت اقساط بانکی تا پایان سال ۱۳۹۹، خبر داد.
پرداخت با تأخیر وام اجاره
نماد برتر- با وجود آنکه آمار نشان می دهد ۷۸ درصد واجدان شرایط وام اجاره مدارک خود را در سامانه اقدام ملی بارگذاری کرده اند، طول کشیدن روند پرداخت این تسهیلات، بسیاری از مستاجران که مهلت قراردادشان به اتمام رسیده بود را با مشکلاتی مواجه کرد.
بورس؛ بهترین گزینه برای تامین مالی بنگاه ها/برخورد با مدیران متخلف
نماد برتر- وزیر امور اقتصادی و دارایی از تحقق ۱۰۰ درصدی درآمدهای مالیاتی پیش بینی شده در هفت ماه امسال خبر داد.
وصول مالیات همه کسب و کارها تا بهمن متوقف شد
نماد برتر- ستاد ملی مقابله با کرونا در راستای حمایت از مشاغل به ویژه کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا وصول مالیات مستقیم همه کسب و کارها تا بهمن ماه را متوقف کرد.
ادامه ارائه خدمات ضروری آب و برق در محدودیت های کرونایی
نماد برتر- مدیر کل روابط عمومی وزارت نیرو گفت: در دو هفته پیش رو ارائه خدمات آب و برق به مشترکان تعطیل نخواهد شد اما وزارت نیرو برنامه هایی را برای مقابله با کرونا در نظر گرفته است.
پرداخت بلاعوض۱۰۰ هزار تومانی به ۳۰ میلیون نفر و اجبار در همراهی کارت شناسایی
نماد برتر- رئیس جمهور با اعلام مصوبات امروز از پرداخت۱۰۰ هزار تومان بلاعوض به حدود۳۰ میلیون نفر و وام یک میلیون تومانی به ۱۰ میلیون خانوار و اجبار در به همراه داشتن کارت ملی یا مدرک معتبر شناسایی خبر داد.
نحوه فعالیت بانک‌ها و صرافی‌ها از یکم آذر ماه
نماد برتر- در پی آغاز تعطیلات دو هفته‌ای از امروز، لازم است بدانید که بانک‌ها و صرافی‌های سراسر کشور تعطیل نمی‌شوند و همچنان به فعالیت خود ادامه می‌دهند.
سفرهای مردم کی محدود می‌شود؟
نماد برتر- معاون مرکز مدیریت راه‌های کشور با اشاره به اینکه اعمال محدودیت‌های تردد به شنبه هفته آینده موکول شده است، گفت: مشکلی در محورهای مواصلاتی کشور و جاده‌های شمالی از حیث ترافیکی و جوی نداریم.
پرسشی درباره شناسایی مسافران کرونایی
نماد برتر- مسئولان آژانس‌های مسافرتی و هتل‌ها می‌گویند هنوز به بانک اطلاعات بیماران کرونایی دسترسی ندارند. این درحالی است که طبق اعلام وزارت بهداشت، افراد مبتلا به کرونا تا ۱۴ روز اجازه سفر ندارند و طرح محدودیت‌های جاده‌ای از امروز آغاز شده و تا تطعیلی دوهفته‌ای کشور نیز کمتر از سه روز باقی مانده است.
بورس ایران در دو هفته نیمه تعطیل ، فعال است/جزییاتی مهم از محدودیت های شدید
نماد برتر- سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا با اعلام جزییاتی مهم از محدودیت های شدید دو هفته ایی از عدم تعطیلی بانک ها خبر داد که به معنای ادامه فعالیت بورس ایران است.
جزئیاتی از محدودیت‌‌های شنبه به بعد با ۱۰۰ شهر نیمه تعطیل
سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا ، جزئیاتی از محدودیت‌‌های جدید را که از شنبه اعمال می شود را تشریح کرد و از وضعیت هشدار ۱۰۰ شهر از جمله تهران خبر داد .